Πιο πρόσφατα

24/11/17

Ο Neil Fallon μιλά για την παιδοφιλία

Ο ηγέτης των Clutch είναι μέλος του οργανισμού Innocent Lives Foundation που έχει σκοπό να "ξεσκεπάσει" τους παιδόφιλους και να προστατέψει τα ανήλικα θύματα

Ο frontman των Clutch, Neil Fallon, αποτελεί πλέον μέλος του συμβουλίου του οργανισμού Innocent Lives Foundation. Σκοπός του οργανισμού αυτού είναι ο εντοπισμός των ανώνυμων παιδόφιλων αλλά και να τους φέρουν ενώπιον της δικαιοσύνης.

Εμπνευστής του δημιουργήματος αυτού, ο Chris Hadnagy, ο οποίος μέσω της εταιρείας του, Social-Engineer, είχε την ευκαιρία να δουλέψει σε τέτοιου είδους υποθέσεις, έως ότου αποφάσισε να το πάει ένα βήμα παραπέρα, ιδρύοντας τον συγκεκριμένο οργανισμό.

Σε πρόσφατη συνέντευξη του, ο Neil Fallon μίλησε και για την ανάμειξη του στο Innocent Lives Foundation, αναφέροντας: "Πριν μερικά χρόνια ο Chris Hadnagy μου είχε ζητήσει να παρευρεθώ, ως καλεσμένος σε podcast του Social-Engineer. Μιλάγαμε όλα αυτά τα χρόνια (ακόμα και αργά μετά από συναυλίες των Clutch). Στις αρχές του 2017 ο Chris μου ζήτησε να γίνω μέλος του συμβουλίου του ILF. Ήμουν πολύ κολακευμένος. Και ήμουν και μπερδεμένος. Η αρχική μου σκέψη ήταν σε τι θα μπορούσα να συνεισφέρω.

Δεν έχω καμία σχέση με την πληροφορική. Ο Chris μου απάντησε πως τα περισσότερα συμβούλια αποτελούνται  σκόπιμα από ανθρώπους από διαφορετικά υπόβαθρα. Παρότι αυτό έβγαζε νόημα, συνέχιζα να είμαι διστακτικός. Όπως και πολλοί άλλοι, βρίσκω την ιδέα της παιδοφιλίας φρικιαστική και δεν ήθελα να την πλησιάσω. Είναι αποκρουστικό. Μίλησα με την σύζυγό μου σχετικά με αυτό και η απάντησή της ήταν η εξής: 'Τώρα που έχεις την ευκαιρία να βοηθήσεις γιατί να μην το κάνεις;'. Είχε απόλυτο δίκιο.

Απλά χρειαζόμουν κάποιον άλλον να εκφράσει με λόγια αυτό που ήδη ήξερα, αλλά φοβόμουν πολύ να παραδεχτώ. Από τη στιγμή που το ξεπέρασα κι αυτό, ο λόγος μου να συμμετέχω ήταν ξεκάθαρος. Είναι απλό. Πιστεύω ότι οι άνθρωποι πρέπει να βοηθούν τους άλλους ανθρώπους, ειδικά τους πιο ευάλωτους".

Διάβασε περισσότερα για τη δράση του οργανισμού στο επίσημο site που έχει δημιουργηθεί.

Διάβασε ακόμα:

Οι Clutch στο 3pointmagazine: "To stoner
ήρθε για να μείνει"

Λάμπρος Loco Παπαευθυμίου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Thank you, and may the force be with you.