Πιο πρόσφατα

5/7/12

Ο Φωτης Ανδρικοπουλος σκανδαλιζει την καλοκαιρινη βροχη!

Αν και αρκετα νεος καλλιτεχνης,εχει ηδη στο ενεργητικο του δυο πολυ καλους και προσωπικα αγαπημενους δισκους!Θα μπορουσα να πω πολλα για τον Φωτη Ανδρικοπουλο,αλλα για να μην καταληξει το κειμενο σε μια αποθεση εκδηλωσεων λατρειας,διαβαστε παρακατω για να τον γνωρισετε μεσα απ τα δικα του λογια... ;)

Ετσι σαν μια εισαγωγη,ας ξεκινησουμε λιγο αναποδα,απ τα πιο προσφατα νεα σου…Πως προεκυψε η ΣΚΑΝΔΑΛΙΣΤΙΚΗ συνεργασια με τον μεγαλο EarlChinaSmith;(βλ. και εικονα 2)
Το δελτιο τυπου για τη συνεργασια με
τον Earl "Chinna" Smith
Εν οψη του ρεγγε φεστιβαλ 2( αφιερωμα στον Bob Marley ),  ειχε ερθει στην Ελλαδα σαν  καλεσμενος ο Earl. Mε παιρνει ένα  πρωι τηλεφωνο ο φιλος και συνεργατης μου Δημητρης Καρρας και μου λεει το βραδυ στο studio θα εχει προβα ο Earl Chinna Smith, δεν ερχεσαι να του βαλουμε το κομματι(μην το βαζεις κατω) μηπως του αρεσει και παιξει καμια κιθαρα..και ετσι και εγινε..τελικα δεν επαιξε μονο κιθαρα αλλα του αρεσε και να τραγουδησει (εννοειται ακομα καλυτερο αυτό χαχαχα)

Οι συνεργασιες ειναι ενα απ’ τα δυνατα σου στοιχεια,αν παρουμε για παραδειγμα την πολυ πετυχημενη συνεργασια σου με τον Δημητρη Καρρα και τους Αντιπερα Οχθη,σχεση που αναπτυσσεται κι εκτος στουντιο και κατω απ τη σκηνη αν δεν κανω λαθος…
Προτιμω να ειμαι και φιλος με τους συνεργατες μου ή και να μην ειμαι επιδιωκω να γινω στην πορεια..με το Δημητρη και τους Αντιπερα γνωριζομαστε πολλα χρονια και αν μη τι άλλο ειμαστε πολύ φιλοι  και νομιζω ότι αυτό φαίνεται και όταν ειμαστε πανω στη σκηνη.

Μιας και ξεκινησαμε τη συζητηση απ τα πολυ προσφατα νεα σου,ας σε ρωτησω και για το τι να περιμενουμε απο σενα στο συντομο,ή οχι τοσο συντομο,μελλον…και φυσικα αυτο που με καιει προσωπικα,στη θεσσαλονικη θα σε δουμε;;;;
Φετος το καλοκαιρι εχουμε κλεισει καποια live εκτος Αθηνων αλλα παλι δεν είναι μεσα η Θεσσαλονικη.Ολοι θελουμε να ανεβουμε προς τα πανω αλλα οι εποχες εχουν κανει πιο δυσκολο αυτό το στοχο(πολλα μεταφορικα).Απο χειμωνα θα ειμαστε παλι με τα παιδια (Αντιπερα οχθη και Δημητρη) και βλεπουμε..!

Να σε ρωτησω και κατι τετριμμενο…Πως βλεπεις την κατασταση της χωρας;Μεσα απ τα τραγουδια σου δειχνεις οτι εχεις ελπιδα,κι οτι πιστευεις στο λαο,αρκει να ξυπνησει….Ξυπνησε;
Σιγουρα πιστευω στην δυναμη του λαου ..αλλα δυστυχως νομιζω πως ο λαος δεν εχει ξυπνησει οσο θα επρεπε.Η χωρα περναει μια πολύ δυσκολη φαση και δεν φταιει ο Ελληνας για ολο αυτό, όταν  οι τραπεζες πλασαρανε πιστωτικες καρτες ακομα και σε φοιτητες.Χαριζανε λεφτα χωρις κανενας από αυτους που τα επαιρνε να σκεφτει πως καποια στιγμη πρεπει να τα επιστρεψει και μαλιστα με τοκο .Εβλεπες παιδια του λυκειου να κυκλοφορουν με το iphone χωρις να τους χρησιμευει σε κατι ιδιαιτερο.Γενικως πιστευω μας πλασαραν έναν κοσμο με υλικα αγαθα τα οποια στην ουσια μας είναι αχρηστα αλλα εμεις δεν το σκεφτηκαμε ποτε αυτο και πεσαμε με τα μουτρα.Βλεπεις οτι αυτο  εχει  προχωρησει και σε αλλες χωρες (Ισπανια , Ιταλια, Κυπρος κλπ), για μενα τιποτα δεν είναι τυχαιο..ισως και να είναι η αρχη της καταρρευσης του καπιταλιστικου συστηματος..ο καιρος θα το δειξει.

Ενα αλλο μεγααααλο θεμα,και κυριαρχο στη θεματολογια σου,ειναι ο ερωτας…..Τι εχεις να μας πεις για το(κατα πολλους)παχουλο αγγελακι με το τοξο;
Ο ερωτας είναι ένα πολύ ωραιο συναισθημα το οποιο νομιζω ολοι μας όταν το νιωθουμε αλλαζει την καθημερινοτητα μας,από κει και περα μην φανταστεις ότι οσα «ερωτικα» τραγουδια εχω γραψει είναι από προσωπικες μου εμπειριες..εχω ακουσει και ιστοριες φιλων μου(χαχαχα)

Για να επιστρεψουμε στο καλλιτεχνικο κομματι,ποια ειναι η γνωμη σου για το διαδικτυο σε σχεση με τη μουσικη σου;σ’ εχει βοηθησει;
Νομιζω ευτυχως ή δυστυχως πως είναι το μονο μεσο πλεον που μπορει να βοηθησει και φυσικα με εχει βοηθησει και εμενα παρα πολύ.

Ολοκληρωνοντας,πριν τον «επιλογο» της κουβεντας μας θα θελα να στειλουμε πολλα φιλια κι αγαπη στην κοπελα που μου «εμαθε» ουσιαστικα να ακουω τον σκανδαλιστικο Φωταρα,οπως σε λεει….Περιπου ενα χρονο πριν εκανε εκπομπη ακριβως πριν απο σενα τα σαββατιατικα πρωινα και οι δυο σας μου κανατε την ιδακινη παρεα στο διαβασμα… :)  Ειπα τα δικα μου,σειρα σου τωρα να στειλεις τη δικη σου αγαπη στη Γκιουλ…. :Ρ
Η Γκιουλ είναι φοβερο παιδι..αγαπημενη φιλη και εχουμε πολύ γελιο όταν τυχαινει να συναντιομαστε για ποτο.Της στελνω και μεσα απ’την κουβεντα μας τα φιλια μου.

Θελω να σ’ ευχαριστησω για την ευκαιρια που μου δωσες να τα πουμε και θα αφησω εσενα να βαλεις τον επιλογο,οπως κανουμε παντα με τις συνεντεξεις μας εδω.. :)
Και εγω σ’ευχαριστω και χαρηκα που τα ειπαμε.Ευχομαι σε ολους καλη δυναμη και καλο κουραγιο, ψηλα το κεφαλι και να μην το βαζουν κατω !:)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Thank you, and may the force be with you.